2 kroki do pięknej sylwetki – trening i suplementacja

2 kroki do pięknej sylwetki – trening i suplementacja

Listopad 14, 2018 0 przez admin

Odchudzanie zazwyczaj kojarzone jest z radykalnymi zmianami żywieniowymi. Często zapomina się o równie istotnym elemencie jakim jest trening, tudzież ćwiczenia na odchudzanie. Jak powinien wyglądać? Jak ćwiczyć by szybko schudnąć?

Odchudzanie, a trening

Spoglądasz w lustro i widzisz nieestetyczną oponkę na brzuchu? Bez obaw! To jeszcze nie koniec świata. Każdą nadwagę można zredukować. Potrzebujesz tylko odpowiedniego planu, by móc realizować założenia.

Przy odchudzaniu niezwykle istotnym elementem jest trening. Musi on być wyczerpujący, progresywny i przede wszystkim skuteczny. Jak zatem ćwiczyć, by schudnąć?

Przede wszystkim należy realizować plan treningowy systematycznie. Sugerujemy od trzech do pięciu sesji treningowych w tygodniu (w zależności od indywidualnych uwarunkowań, ilości nadwagi oraz ogólnej kondycji naszego organizmu).

Na trening odchudzający powinny składać się aeroby i ćwiczenia kształtujące mięśnie. Do aerobów zaliczamy: bieganie, orbiterek, rowerek stacjonarny, pływanie itp. Z kolei ćwiczenia kształtujące mięśnie, to wszystki te które wykonujemy na siłowni, aerobiku czy fitnessie. To jaką formułę wybierzesz zależy tylko od Ciebie.

Niezwykle ważne jest to, by trening trwał 60-90 minut i był progresywny. Oznacza to, że obciążenie treningowe musi stale wzrastać (np. tempo biego, ilość kilogramów na sztandze itd), by na nowo stymulować mięśnie. W przeciwnym wypadku organizm przyzwyczai się do intensywności treningu i wzrost mięśni zostanie zachamowany.

Zalety treningu, czyli wpływ nie tylko na odchudzanie

Sport to zdrowie. Nie sposób się nie zgodzić z tym powiedzeniem (przynajmniej w zakresie amatorskiego sportu). Aktywność fizyczna ma wpływ na kondycję całego organizmu – począwszy od skóry, poprzez włosy, a skończywszy na samopoczuciu. Dlatego też, lekarze tak często zalecają realizację ćwiczeń w ramach profilaktyki.

Jeśli nawet nie masz nadwagi, to warto trenować by dbać o organizm i kształtować sylwetkę tak, by była ona jeszcze atrakcyjniejsza (jędrna, smukła i eksponująca brak tkanki tłuszczowej).

Suplementacja uzupełniająca, czyli jak zwiększyć efektywność treningu?

Jednym z najczęściej rekomendowanych suplementów diet na odchudzanie jest Zielony Jęczmień. Czy faktycznie jest tak skuteczny? Czy warto go stosować?

Zielony jęczmień to suplement diety, który ostatnimi czasy cieszy się naprawdę wyjątkowo wysoką popularnością. Sięga po niego mnóstwo ludzi, co jest efektem bardzo wysokiej skuteczności tego preparatu.

Zielony jęczmień i moda na niego, zawędrowały do Polski zza oceanu. To właśnie w Stanach Zjednoczonych mamy do czynienie z wielkim zainteresowaniem tym właśnie suplementem. A jak doskonale wiemy – Amerykanie mają szczególnie duże problemy z nadwagą.

Młody jęczmień to środek, który sprawdzi się zarówno przy niewielkiej nadwadze, jak i przy dużej otyłości. Stosować go może dosłownie każdy, niezależnie od wieku.

Jak działa zielony jęczmień?
Tajemnica efektywności zielonego jęczmienia skrywa się w jego składzie, a konkretniej – błonniku witalnym. To właśnie ta substancja odpowiada za regulację pracy przemiany materii i wyrównywanie stosunku katabolizmu do anabolizmu.

Zielony jęczmień to także bogactwo beta-karotenu oraz witaminy C. Dzięki tym składnikom, preparat ten poza funkcją wspomagającą odchudzanie pozytywnie oddziałuje również na proces regeneracji i odporności. Niekiedy, pacjenci zauważają również poprawę sił witalnych oraz lepsze samopoczucie.

Można powiedzieć, że zielony jęczmień to preparat kompletny. Wszak, działa wyjątkowo dobrze i nie powoduje absolutnie żadnych skutków ubocznych.

Zielony jęczmień – opinie
Zielony jęczmień to preparat świetnie opiniowany, przedstawiamy kilka nadesłanych opinii:

Kasia99, 26 lat – Poznań
Rewelacja. Schudłam z zielonym jęczmieniem, przy niezbyt wymagającej diecie 10 kilogramów w ciągu jednego miesiąca. To naprawdę działa, polecam!

RomanGda, 22 lata – Gdynia
Niewiarygodna historia. Mam 22 lata i od około 8 borykam się z nadwagą. Przetestowałem wiele suplementów diet, ale dopiero zielony jęczmień zdołał mi pomóc. Sześciomiesięczna kuracja i efekt w postaci minus 22 kilogramów.

Kacper, 29 lat – Zamość
Zielony jęczmień to strzał w 10-tkę. Korzystam od roku, profilaktycznie. Chudnę powoli (2-3kg w miesiącu), ale to przez to, że absolutnie nie ograniczam jedzenia. Praktycznie osiągnąłem już wagę docelową.